Dandanes ima že skoraj vsaka otroška trgovina svojo kartico zvestobe, katere njenim zvestim kupcem nudi dodatne ugodnosti.
Ob nakupu v trgovini nas prodajalka pogosto vpraša: “A našo kartico imate?”. V mislih ima seveda kartico zvestobe, katere prejmejo njihove zveste stranke, pravzaprav skoraj vse stranke, le da so nekatere tiste, ki dejansko koristijo njene prednosti. Pri številnih drugih pa kartica konča v kakšnem izmed predalov. Otroška trgovina posluje na podoben način kakor vse druge trgovine. V želji, da bi lahko pritegnili stranke, da se odločajo za nakup prav njihovo trgovini, mnogi izdajo kartico zvestobe, katera kupcem nudi dodatne popuste pri večkratnih in večjih nakupih. To je vsekakor lahko prednost, saj so stranke za svoje nakupe nagrajene in imajo morebiti še kakšne druge ugodnosti ali pa celo obveza.
V kolikor želite dejansko prejeti popust morate narediti nakupe v določeni vrednosti, koristiti ugodnosti na točno določen dan ali za točno določen izdelek. Možnosti na kakšen način bo otroška trgovina predstavila svoje ugodnosti je veliko in seveda je odločitev odvisna od vodstva trgovine oziroma lastnikov. Nekateri menijo, da je tovrstni boj za kupce pretiran in da trgovine niti več ne vedo, kaj neki še naj naredijo, da bi pritegnile čim več kupcev. Konkurenca je velika, ponudba v skoraj vseh trgovinah zelo pestra in sedaj je dejansko zelo težko določiti kdo je resnično najboljši in komu naj stranka najbolj zaupa. Mnoge stranke se odločajo glede na akcije in izdelke, ki jih ima neka otroška trgovina v ponudbi. Slednje pomeni, da le redko kupujejo v eni in isti trgovini. Slednje je nekoliko bolj izrazito v manjših krajih ali mestih, kjer prebivalci nimajo na voljo veliko različnih trgovin in najpogosteje obiskujejo tisto, ki jim je najbližja. Takšne trgovine se pogosto zavedajo svojega monopola v določenem kraju in nudijo izdelke po nekoliko višji ceni.
Biti kakovostna otroška trgovina zagotovo ni lahka naloga.